Volgers

maandag 22 juni 2015

Inspratie kaart Juni Cute as a button Talk to the paw

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik  mijn inspiratie kaartje met jullie delen dat ik heb gemaakt voor Cute as a button DT.

Goodmorning ,
Today I want to share this inspiration card with you that I made for Cute as a button DT

                                                       Talk to the paw
Toen ik deze stempel zag was ik meteen verliefd op al deze rimpels.
Deze stempel is geschikt voor zowel mannen als vrouwen , dus je kunt hem heel vaak gebruiken.
When I saw this stamp I fell in love with it, just because of the wrinkles.
This stamp you can use for men and women cards, so you can use it very often

Ik heb de stempel ingekleurd met spectrum noir markers.
De hondepootjes heb ik met een pons gemaakt en aangezet met glossy accents zodat ze net echt lijken
The stamp is coloured with spectrum noir markers and I made the little dog paws with a punch. I used glossy accents on them so that they look real.

Ik hoop dat ik jullie geinspireed heb
Creatieve groetjes,
Veer

I hope that I have inspired you
Happy Crafting,
Veer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten